pawlin prowadzi tutaj b l o g r o w e r o w y

pawlin

gps

Dystans całkowity:27896.90 km (w terenie 8262.60 km; 29.62%)

Wzdluz Jez. Nidzkiego

d a n e w y j a z d u 57.70 km 39.00 km teren 05:02 h Pr.śr.:11.46 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2327 (kcal) Rower:Freeway
Czwartek, 16 sierpnia 2012 | dodano: 28.08.2012

Kategoria 50 - 100km, foto, gps, Polska, rower, wycieczka, z aruskiem, z Dusia

Wzdluz Jez. Nidzkiego

d a n e w y j a z d u 51.40 km 35.00 km teren 04:13 h Pr.śr.:12.19 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2019 (kcal) Rower:Freeway
Poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | dodano: 28.08.2012

Kategoria do 50km, foto, gps, Polska, rower, z aruskiem, z Dusia, wycieczka

Dookola Jez. Beldany

d a n e w y j a z d u 42.80 km 25.00 km teren 03:34 h Pr.śr.:12.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2039 (kcal) Rower:Freeway
Niedziela, 12 sierpnia 2012 | dodano: 28.08.2012

Kategoria do 50km, foto, gps, Polska, rower, wycieczka, z aruskiem, z Dusia

Tour de Dziecinow

d a n e w y j a z d u 43.30 km 3.00 km teren 02:17 h Pr.śr.:18.96 km/h Pr.max:26.70 km/h Temperatura:26.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 1324 (kcal) Rower:Freeway
Sobota, 4 sierpnia 2012 | dodano: 04.08.2012

Dzisiaj zapowiadali calkiem przyzwoita pogode rowerowa. Wiec po sniadanku pakuje arkadiuszka do przyczepki i jedziemy popedalowac. Mame zostawiamy w spokoju :D W planie jest piknikowanie przy palacu w Otwocku Wielkim. Niestety calujemy klamke bo dzisiaj palac nie jest czynny :( Jedziemy dalej na Dziecinow. Tam robimy przerwe. Arusik zabawia sie na placu zabaw. Dalej jedziemy na Warszawice. Tam przy kosciele przerwa na kolejny plac zabaw :) Jeszcze pare kilometrow w kolejnej wsi kolejny plac zabaw. Przy remizie niedaleko Lukowca robimy przerwe na kolejnym placu zabaw. Arus integruje sie z chlopczykiem w piaskownice. Slonce niezle przypieka i czasami nawet zagoraco. W koncowej czesci wycieczki arusik ucial drzemke az do samego domu :) Bardzo sympatyczne pedalowanie a i mama troche odpoczela :D

Kategoria do 50km, foto, gps, Polska, rower, z aruskiem

Do Deblina dzien 2

d a n e w y j a z d u 60.70 km 3.00 km teren 04:16 h Pr.śr.:14.23 km/h Pr.max:33.70 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 1773 (kcal) Rower:Freeway
Niedziela, 24 czerwca 2012 | dodano: 24.06.2012

Poranek sloneczny. Ptaszki ladnie spiewaja. Rosa wszedzie, wiec Arusiek zabawia sie w namiocie. Robimy mleczko Arusiowi i powoli zwijamy sie. Rozkladam namiot do przeschniecia na skoszonej laczce a sami na macie robimy sniadanko :) Sloneczko juz niezle przygrzewa z samego rana. Ruszamy w dalsza droge do przejechania 60km. Jedziemy przez wsie raz asfalt raz kocie lby. Sklepow albo brak albo zamkniete ale trafiamy na jeden otwarty wiejski sklep i raczymy sie lodami a Arusiek rowniez soczkiem. Do Zelichowa i Rykow dosc nudny asfalckim. W Rykach nad stawem poszukujemy miejsca na piknik ale niestety staw jest caly zarosniety i robimy piknik na parkingu przy stadionie nad stawem. A dalej bedzie taki fajny park :) Z Rykow juz tylko 8km wzdluz koleji przez las do Deblina. Calkiem fajnie pedaluje sie. Do Deblina przyjezdzamy akurat 20min do pociagu. Pakujemy sie. W pociagu wykrywam kolca w kole przyczepki. Mamy 1.5h podrozy do domu wiec nie ma problemu z lataniem detki. Robi sie tloczno ale my mamy zajete miejscowki. Z Otwocka do domu tylko 3.5km mozna przewietrzyc sie po dusznym pociagu.

Slad gps:

Kategoria 2-dniowa, 50 - 100km, foto, gps, Polska, rower, sakwowo, z aruskiem, z Dusia

Do Deblina dzien 1

d a n e w y j a z d u 60.00 km 5.00 km teren 04:06 h Pr.śr.:14.63 km/h Pr.max:31.70 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2327 (kcal) Rower:Freeway
Sobota, 23 czerwca 2012 | dodano: 24.06.2012

Juz koniec czerwca a my jeszcze w tym roku nie bylismy pod namiotem :/ Prognoza pogody przychylna rowerowaniu wiec pakujemy sie po sniadaniu na wypad z biwakiem i jedziemy :) Plan dojechac do Deblina rowerami i wrocic KMkom do domu. Fajnie sie pedaluje przez mazowieckie wsie. Przerwa na loda, na zakupy, piknik w lesie i pierwsze jagody w tym roku. Arusiek jest zadowolony z wycieczki. I bardzo mu smakuja jagody :D Kolo godziny 17 zatrzymujemy sie na piknik na fjnej laczce patrze ze trawa jest skoszona i super miejsce na biwak ale jest dosc wczesnie wiec planujemy nocleg gdzes nad Wilga. I trafiamy dosc fajne, kolejna skoszona laczka nad sama Wilga niestety brak dojscia do rzeczki - chaszcze pokrzywy :( Rozbijamy namiot Arusiek juz nie pamieta jak to bylo rok temu i strasznie szaleje w namiocie. Robimy mleczko i ukladamy go do snu. Bajeczka i juz spi w spiworku. A my robimy kolacje na dworzu. Niestety komary troche doskwieraja wiec nie balujemy zbyt dlugo i tez ukladamy sie do spania :)

Kategoria 50 - 100km, foto, gps, Polska, rower, sakwowo, z aruskiem, z Dusia

Glinianka

d a n e w y j a z d u 42.00 km 0.00 km teren 02:50 h Pr.śr.:14.82 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 1414 (kcal) Rower:Freeway
Niedziela, 27 maja 2012 | dodano: 27.05.2012

Z rana nie bylo nawet zle. Wiec pomyslelismy ze przejedziemy sie po okolicy. Niestety po 7km zaczyna lac, chowamy sie na przystanku. Przestaje padac ruszamy dalej i niestety 0.5km dalej zaczyna znow lac wracamy sie na przystanek i zastanawiamy sie czy jechac dalej czy wracac do domu. Ostatecznie decydujemy sie kontynuowac jazde i to byla dobra decyzja juz wiecej mocno nie padalo tego dnia. Dojezdzamy do Glinianki kupujemy lody i pyszne wafelki. Dalej ruszamy w kierunku Bozecina za Glinianka na przystanku robimy piknik. W jednej ze wsi robi przerwe na placu zabaw. Dalej przez Wiazowna wzdluz drogi 721 wracamy do Jozefowa gdzie przy szkole odwiedzamy kolejny plac zabaw :) Pomimo deszczu nie bylo nawet tak zle :)

Kategoria do 50km, foto, gps, Polska, rower, z aruskiem, z Dusia

Tour de Dziecinow

d a n e w y j a z d u 48.00 km 0.00 km teren 02:30 h Pr.śr.:19.20 km/h Pr.max:32.00 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 1500 (kcal) Rower:Freeway
Niedziela, 20 maja 2012 | dodano: 20.05.2012

Zonka nie chciala dzisiaj jechac wiec jedziemy z aruskiem na troche dluzsza traske. Do Dziecinowa i nazad przez mazowieckie wsie. Do Dziecinowa mordewind, pedaluje sie ciezkawo. W Otwocku Wielkim przy palacu robimy piknik. Pozniej Arusik zdrzemnal sie 1.5h i mozna bylo skupic sie na pedalowaniu :D W drodze powrotnej juz przyjemnie z wiaterkiem. Robimy kolejny piknik na placu zabaw przy remizie. I na obiadek docieramy do domu :)

Kategoria do 50km, foto, gps, Polska, rower, z aruskiem

Jezioro Torfy

d a n e w y j a z d u 22.00 km 5.00 km teren 01:02 h Pr.śr.:21.29 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 798 (kcal) Rower:Freeway
Sobota, 19 maja 2012 | dodano: 19.05.2012

Popoludniu jedziemy przejechac sie z Arusiem i Dusia. Przez Karczewk do MPK i piknik nad Jeziorem Torfy. Pozniej plac zabawa w parku w Otwocku i do domciu. Krotko ale sympatycznie

Kategoria do 50km, gps, Polska, rower, z aruskiem, z Dusia

Turniej rycerski na zamku w Czersku

d a n e w y j a z d u 47.00 km 6.00 km teren 03:23 h Pr.śr.:13.89 km/h Pr.max:31.00 km/h Temperatura:30.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 1000 (kcal) Rower:Freeway
Sobota, 28 kwietnia 2012 | dodano: 30.04.2012

W piatek dowiedzialem sie ze na zamku w Czersku bedzie turniej rycerski. A wiec w sobote pakujemy przyczepke i jedziemy. Pogoda sloneczna. Rano nawet nie jest tak goraco. Na zamku rozkladamy sie na kocyku i ogladamy rycerskie pojedynki. Pozniej pokazy sokolnikow. Rycerskie popisy na koniach. Na koniec umilamy czas sluchajac muzyke dawna. Bardzo fajny wypad rowerowy.