pawlin prowadzi tutaj b l o g r o w e r o w y

pawlin

gory

Czechy 2011 - dzien 13

d a n e w y j a z d u 46.50 km 0.00 km teren 03:39 h Pr.śr.:12.74 km/h Pr.max:52.90 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 4306 (kcal) Rower:Freeway
Czwartek, 4 sierpnia 2011 | dodano: 07.08.2011

Slad gps:

Kategoria Czechy, Czechy 2011, do 50km, foto, gory, gps, Polska, rower, sakwowo, wielodniowa, wyprawa, z aruskiem, z Dusia

Czechy 2011 - dzien 12

d a n e w y j a z d u 62.10 km 10.00 km teren 05:11 h Pr.śr.:11.98 km/h Pr.max:51.90 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 6342 (kcal) Rower:Freeway
Środa, 3 sierpnia 2011 | dodano: 07.08.2011

Slad gps:

Kategoria 50 - 100km, Czechy, Czechy 2011, foto, gory, gps, rower, wielodniowa, wyprawa, z aruskiem, z Dusia

Czechy 2011 - dzien 2

d a n e w y j a z d u 52.60 km 0.00 km teren 03:38 h Pr.śr.:14.48 km/h Pr.max:53.40 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 4340 (kcal) Rower:Freeway
Niedziela, 24 lipca 2011 | dodano: 07.08.2011

Slad gps:

Kategoria 50 - 100km, Czechy, Czechy 2011, foto, gory, gps, rower, sakwowo, wielodniowa, wyprawa, z aruskiem, z Dusia

Czechy 2011 - dzien 1

d a n e w y j a z d u 47.70 km 0.00 km teren 03:28 h Pr.śr.:13.76 km/h Pr.max:48.70 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 3784 (kcal) Rower:Freeway
Sobota, 23 lipca 2011 | dodano: 07.08.2011

Czechy 2011 - dzień 1

Slad gps:

Kategoria Czechy, Czechy 2011, do 50km, foto, gps, Polska, rower, sakwowo, wielodniowa, wyprawa, z aruskiem, z Dusia, gory

Beskid Niski i Pieniny - dzień 2

d a n e w y j a z d u 106.00 km 10.00 km teren 06:42 h Pr.śr.:15.82 km/h Pr.max:53.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2836 (kcal) Rower:Freeway
Niedziela, 4 lipca 2010 | dodano: 06.07.2010

Trasa:
Obrucne - Ruska Vola nad Popradem - Stara Lubovna - Kamenka - Velky Lipnik - Lesnica - Cerveny Klasztor - Niedzica - Frydman - Debno - Nowy Targ

Pogoda:
slonecznie rano, troche chmur popoludniu, rzeski wiaterek

Opis:
Spie jak zabity. Dobrze ze Tomek nastawil budzik w komorce bo nie slyszelismy alarmu w moim zegarku :D 10 min ociagamy sie ze wstaniem i lezymy w spiworach. Wstajemy. Poranna toaleta. Robimy sniadanie. Platki z mlekiem i herbatka. Pakujemy sprzet. Smarowanie lancuha. Przeprawiamy sie z powrotem przez strumien i wyjezdzamy na droge. Kilkanacie metrow podjazdu i jestesmy na przeleczy. Piekny widok. Sloneczko fajnie przygrzewa ani chmurki na niebie ale powietrze dosc rzeskie. Rozebralismy sie odrazu do krotkich rekawkow ale zachwile mrozacy krew w zylach prawie 10km zjazd :) Po drodze wjezdzamy we mgle w nizszych partiach gory. Droga prowadzi wzdluz Popradu.W okolicach Starej Lubovnej podziwiamy piekny hrad. Przy drogach zauwazamy smieszne bilbordy osoby wybrane do samorzadow dziekuja za glosy wyborcow :) Przy Kamence widac taterki co prawda chowaja sie od nas w chmurach. Wjezdzamy do Pieninskiego Parku Narodowego. I zaczyna sie bardzo fajny podjazd na kolejna przelaczke. Strananske Sedlo 730m. A jak jest podjazd to jest i zjazd :) Pojawiaja sie pieninskie skalki. Za Vielkim Lipnikiem zaczyna sie 12% podjazd na kolejna przelecz. Stromy ale dosc krotki. Na przeleczy robimy chwile przerwy na batonika. Z przelaczy zaczyna sie 6km zjazd w kierunku Lesnicy i Dunajca. Za Lesnica wbijamy sie na trase wzdluz Dunajca. Urokliwe widoki. Skalki. Flisacy na tratwach. Kajkarze i pontoniarze. W Cervenym Klasztorze robimy przerwe na zupe czosnkowa i haluszki po goralsku z bryndza. Pokrzepieni ruszamy dalej wzdluz Dunajca w kierunku jeziora Nidzickiego i Czorsztynskiego. Z zapory podziwiamy zamek Nidzicki i Czorstynski. Po chwili przerwy ruszamy na Nowy Targ. Nie bylismy pewni czy ten pociag z Zakopanego na ktory mielismy wsiasc w Nowym Targu nie bedzie zatloczony. Rozpatrywalismy moliwosc pojechania do Zakopanego gdybysmy mieli wiecej czasu. Ale nie bylismy pewni czy zdazymy wiec pojechalismy do Nowego Targu. W okolicach miasta mozemy podziwiac Tatry. Robimy rundke po rynku w poszukiwaniu jakiejs ciekawej knajpki. Mnie zaciekawila nalesnikarnia ale nie mieli ogrodka wiec nie wstapilsmy a juz mialem przedsmak jakiegos nalesnika slodkiego z lodami. Nic ciekawego nie znalazlszy usiedlismy w cieniu na laweczce przy ratuszu. Mamy 2h do pociagu. Zjedlismy kanapeczki. Skosztowalismy pysznych lodow tradycyjny. Niestety kolejka w najlepszej lodziarni liczyla ponad 50 osob i nie chcialo mi sie tam sterczec. Za pol godziny do pociagu ruszamy na dworzec pelni niepokoju czy wsiadziemy do pociagu. Przebieramy sie w cywilne ciuchy i czekamy. Przyjezdza i odjezdza ekspres z zakopanego do warszawy. Wiezie prawie samo powietrze. Zapowiadaja nasz pociag. Okazuje sie ze jest polpusty. Pakujemy rowery. Zajmujemy fajna miejscowe gdzie mozna swobodnie wyciagnac nogi i jedziemy do warszawy :) Nawet w Krakowie jak dosiadlo sie sporo ludzie nikt nie stoi ani nie siedzi na podlodze. Tak to ja moge podrozowac i do tego na bilecie weekendowym.

Slad gps:

Kategoria 100 - 200km, 2-dniowa, foto, gory, gps, Polska, rower, sakwowo, Slowacja

Beskid Niski i Pieniny - dzień 1

d a n e w y j a z d u 162.80 km 20.00 km teren 09:16 h Pr.śr.:17.57 km/h Pr.max:57.00 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 3969 (kcal) Rower:Freeway
Sobota, 3 lipca 2010 | dodano: 06.07.2010

Trasa:
Rzeszow - Dukla - Teodorowka - Polany - Ozenna - Zborow - Bardejov - Lenartov

Pogoda:
slonecznie, mozna nawet powiedziec ze upalnie

Opis:
Po nieprzespanej nocy, wkurwieni na PKP ruszamy w droge. Wbijamy sie na krajowa 9 zeby jak najszybciej dotrzec do zaplanowanego szlaku. Jedzie sie bardzo sympatycznie, temperatura z samego rana dosc wysoka. Caly czas powoli zdobywamy kolejne metry przewyzszen. Z poczatku ruch na drodze bardzo slaby, pozniej zaczyna sie pojawiac sie coraz wiecej tirow. Do tego dochodza remonty nawierzchni oraz ruch wachadlowy. W Dukli robimy przerwe na jedzonko i zakupy i zjezdzamy z 9. W Chyrowej ogladamy greckokatolicka, drewniano-murowana Cerkiew Opieki Bogurodzicy z 1780r. znajdujaca sie na szlaku swiatyn karpackich (trzeba bedzie szlakiem tym przejechac). W Olchowcu ogladamy kolejna drewniana cerkiew. Teren docieramy do Huty Polanskiej gdzie wbijamy sie na niebieski szlak pieszy w Magurskim Parku Narodowym. Nachylenie szlaku jest znone daje sie bez problemu jechac. Po jakims czasie pojawia sie blocko ktore wchodzi pod blotnik i zaczyna blokowac kolo. Poznie roslinnosc zageszcza sie pojawia sie wiecej przenosek. Docieramy do drogi 992 - fajny asfalcik wsrod gorek. W Ozennej robimy krotka przerwe na loda. Zastanawiamy sie gdzie jedziemy dalej. Pierwotny plan zakladal wiecej terenu w okolicach Krynicy a ze z powodu PKP musielismy nadrobic 50km wiec asfalcikami pojedziem do Bardejova i przenocujemy gdzies na przelaczce na Slowacji. Po odpoczynku ruszamy w kierunku granicy ze Slowacja. Droga 77 docieramy do Bardejova. Zwiedzamy ryneczek i robimy przerwe na posilek. Upal leje sie z nieba, chowamy sie w cieniu mlodych lip gdzie ktos ustawil laweczki :) Za Bardejovem zaczyna sie 20km podjazd :D Po drodze mijamy kilka osad cyganskich. Sa to sklecone z dykty budy ale kazda ma antene satelitarna :D Za Malcov nachylenie drogi wzrasta, Tomek ciagnie ostatkiem sil. Obok strumienia troche ponizej przeleczy rozgladamy sie za noclegiem i woda. W bocznej drozce nad strumieniem obok pasnika znajdujemy ladny kawaleczek plaskiej powierzchni gdzie rozbijamy namiot. Po wieczor troche sie rozwialo. Jest 20C i jest bardzo przyjemnie. O dziwo nie ma komarow. Zazywam orzezwiajacej kapieli w strumieniu. Po calym dniu pedalowania w takim upale wszystko sie lepi od potu. Robimy kolacje. Tomek czestuje mnie makaronem. Dopycham sie kanapkami i slodka bulka. O 20:30 wlazimy do spiwor i w kime. Pobudka o 05:00

Z buta: Pieniny 2009 - Sokolica i Trzy Korony

d a n e w y j a z d u 18.80 km 0.00 km teren 07:19 h Pr.śr.:2.57 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal) Rower:
Sobota, 10 października 2009 | dodano: 12.10.2009

Kategoria foto, gory, gps, Polska, z buta, z Dusia

Z buta: Szwendaczek - Tatry Wysokie - Rysy i Krywan bez Rys - dzien 2

d a n e w y j a z d u 19.90 km 19.90 km teren 08:26 h Pr.śr.:2.36 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal) Rower:Freeway
Niedziela, 23 sierpnia 2009 | dodano: 24.08.2009

Kategoria foto, gory, gps, Slowacja, z Dusia, z buta

Z buta: Szwendaczek - Tatry Wysokie - Rysy i Krywan bez Rys - dzien 1

d a n e w y j a z d u 19.00 km 19.00 km teren 09:05 h Pr.śr.:2.09 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal) Rower:Freeway
Sobota, 22 sierpnia 2009 | dodano: 24.08.2009

Kategoria foto, gory, gps, z buta, z Dusia, Slowacja

Sylwestrowy wyjazd w Bieszczady - dzien 7

d a n e w y j a z d u 25.70 km 0.00 km teren 06:24 h Pr.śr.:4.02 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal) Rower: